logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نکاتی در مورد شستشوی ازت کولر خودرو 

با عرض سلام و عرض ادب خدمت بازدیدکنندگان محترم . با مطلب نکاتی در مورد شستشوی ازت کولر خودرو در خدمت شما هستم .

 چندی قبل من در مورد شستشوی ازت خدمت دوستان عزیز توضیح دادم . اما برخی از مشتریان عزیز سوالات بسیار زیادی در مورد نحوه کار و عملکرد  شستشوی ازت با بنده داشتند . در این مطلب به صورت کامل به سوالات شما پاسخ خواهم داد .

 

انتظارات غیرمنطقی
انتظارات غیرمنطقی

 

انتظارات غیرمنطقی از گاز ازت

 برخی از مشتری ها سیستم کولر را باز کرده پیش من می آورد . و می گویند این ادوات و لوله ها را برای من بشور .

 برخی دیگر فکر میکنن گاز ازت مایع است و می گویند . از این طرف لوله بریز که کثیفی ها از آن طرف لوله خارج شود .

 برخی دیگر می گویند آیا با گاز ازت میشود براده ها را از سیستم حذف کرد

 و بسیار بسیار برخی دیگر ها

 در پاسخ باید به شما بگویم ازت یک گاز است مثل هوایی که تنفس میکنیم . در هوایی که ما تنفس میکنیم ازت یا نیتروژن هر دو اسم یک ماده هستند وجود دارد .

 خاصیت ازت به دلیل بزرگی و درشت بودن . مولکول های آن نسبت به اکسیژن همانند یک اسفنج در سیستم کولر خودرو شما عمل میکند . و باعث می شود گازها رطوبت و بخار هایی که برای سیستم کولر خودرو شما مضر می باشد . و باعث پایین آمدن راندمان سرمادهی کولر شما میشود . از سیستم کولر آنها را خارج نمایند .

 ازت قابلیت از بین بردن براده ها را ندارد . گاهی اوقات به دلیل خرد شدن پیستون های کمپرسور . و یا خوردگی آن روغن سیاه رنگی در کل سیستم کولر ایجاد می گردد . که برای از بین بردن آن از ذات کارساز نیست و باید از کلینر شوی استفاده کنیم .

کلینر شویی
کلینر شویی

کلینر شویی چیست

نکاتی در مورد شستشوی ازت کولر خودرو  کلینر شویی سیستم کولر خودرو در صورتی انجام می گردد . کمپرسور خودرو جامپ باشد و دیگر قابل استفاده نباشد در صورت این مشکل کل سیستم کولر خودرو شما دچار کثیفی می گردد . و اگر کمپرسور را تعمیر یا کمپرسور نو نصب کنید . قطعات کمپرسور جدید را هم خراب میکند کلینر موادی است که در صنایع برودتی استفاده می گردد . و برای تمیز کردن سیستم است . با کلی تمام قطعات شما مثل روز اول تمیز می گردد . و دیگر کمپرسور شما خراب نمیشود و سیستم شما عاری از هرگونه کثیفی می گردد .

 آیا کلینر شوی تمام سیستم را تمیز میکند
آیا کلینر شوی تمام سیستم را تمیز میکند

 آیا کلینر شوی تمام سیستم را تمیز میکند

 در جواب باید به شما بگویم خیر کلینر شوی تمام سیستم را تمیز نمیکند .  رادیاتور کولر شما به خاطر اینکه چند راه هست هنگامی که کمپرسور براده  پس میدهد کندانسور دقیقا مثل یک انبار براده می‌شود و به دلیل چند راه بودن رادیاتور کولر یا کندانسور در قسمتی که براده مثل گل داخل شاخه های رادیات کولر گیر میکند و هنگام تزریق کلینر طبق قانون فیزیک باد و مواد تمیز کننده از اولین جایی که باز باشد عبور می کند و بقیه شاخه ها بسته می ماند گاهی اوقات انقدر کثیفی و براده زیاد است که مجبور به تعویض اپراتور هم میشویم در نظر داشته باشید درست است تعویض رادیاتور کولر و اپراتور هزینه‌بر است اما کار یکبار انجام میشود و شما از هزینه اضافی بعدی معاف می گردید پس بهتر است در این مورد اصل خساست به خرج ندهید

جادوی ازت پس از کلینر شویی
جادوی ازت پس از کلینر شویی

.

هنگامی که ما از کلینر شویی صحبت میکنیم موادی را داخل سیستم کولر میریزیم برای شستشوی کولر که بخارات این مواد باعث پایین آمدن راندمان کولر خودروی شما می شود حالا رول اصلی را ازت انجام میدهد این ماده پس از بسته شدن کولر خودروی شما و آب بندی کردن آن داخل کولر تزریق می گردد و با روشن نشدن کمپرسور به مدت ۱۰ دقیقه الی ۱۵ دقیقه داخل خودروی شما می چرخد و تمام بخارات مضر کلینر شوی را همانند یک اسفنج از کمپرسور تا لوله ها و اپراتور تمیز میکند و پس از آن کولر خودرو آماده شارژ کردن می شود اما قبل از شارژ باید با دستگاه مخصوص وکیوم نکن کمپرسور یخچال به صورت کامل وکیوم گردد حالا کولر شما همانند یک ماشین صفر یا نه به شما سرما می دهد و سرمای آن لذت ببرید

 تشکر و ممنون از اینکه وقت خود را برای خواندن این مطلب گذشتید نظرات شما برای ما سازند است اگر در مقالات و پست های ما کمی کاستی یا اشتباهی دیدید حتما در نظرات قید کنید برای بهتر شدن به نظرات شما دوستان عزیز احتیاج داریم مطلبی و خدانگهدار

instagram

برای دیدن مطالب بیشتر می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

کارت ویزیت جهت ارتباط با ما 
برای مسیر یابی روی کارت ویزیت کلیک کنید
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

ورود کاربری

ثبت نام