logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهکار تقویت سرمای کولر خودرو

راهکار تقویت سرمای کولر خودرو

همه ما دوست داریم برای تقویت کولر خودرو و بالا بردن سرمای آن هزینه بسیار کنیم. اما با چند نکته میتوانیم راهکار تقویت سرمای کولر خودرو خود را افزایش. داده و کمترین هزینه را برای خود را وارد کنید .در این بخش با ما همراه باشید

 

 

مقدار گاز در کولر خودرو

 بعد از اینکه کولر خودروی ما دچار افت می شود . و سرما دهی آن چند میشود اولین فکری که به مغز ما. خطور می کند چند بودن گاز کولر خودرو است .که میتوانید با مراجعه به مجموعه شارژ کولر اتومبیل گندمی. کولر خود را چک کنید اما این را به خاطر داشته باشید. زمانی که گاز کولر خودرو کم باشد این علایم را دارد اولین علایم صدای شرشر از سمت شاگرد است .هنگامی که انسجام گاز در شیر انبساط پایین می آید نشان دهنده آن است .که گاز در کولر خودرو امام کم است و دومین مشخصه این است . که یک طرفه دریچه های کولر خودرو باد گرم میزند و یک طرف باد سرد خصوصاً . در خودروی ۲۰۶ بسیار معمول است که باید مورد توجه قرار بگیرد .

 

 کثیف بودن فیلتر هوای کابین

 فیلتر ها همیشه نقش اساسی در تصفیه هوا دارند کثیفی فیلتر ها باعث آلرژی و مریضی های گوارشی میشود . و باید فیلتر های داخل کابین حتماً بررسی شود که فیلترهای بیرونی . چه فیلتر های داخلی و هر سه ماه یکبار فیلترها حتماً باید تعویض گردد . متاسفانه این چیزی است که بعضی از رانندگان اصلاً به آن اهمیت نمی دهند. هنگامی که فیلتر ها کثیف شوند. گرد و خاک به آنها مانند یک پتو می چسبد و اجازه نمی دهد . که جریان هوا توسط فن از اپراتور رد شود در این حالت شما باد سردی دارید . اما پرتاب باد ندارید که حتما باید فیلتر هوا تعویض گردد و مشکلتان برطرف می گردد.

کثیف بودن کندانسور یا رادیاتور کولر

کثیف بودن کندانسور یا رادیاتور کولر

رادیات کولر کندانسور نقش اساسی را برای خنک سازی کولر خود را انجام میدهد. اغلب رادیات کولر در جلوی رادیات آب قرار دارد همین باعث می‌شود . هنگام رانندگی در مجاورت خاک و یا حشرات قرار بگیرد . که همین عامل باعث میشود به خانه های رادیاتور شود و به اصطلاح رادیات نفسی برای خنک شدن نداشته باشد. علایم خرابی رادیات کولر یا کندانسور این می باشد که شما در سرعت های بالا . به دلیل که هوای بیشتری به رادیاتور برخورد میکند . مشکل دم کردن و بادگیر را ندارید اما هنگامی که در ترافیک  توقف دارید . سرمای کولر کم می شود گاهی اوقات همین باعث می شود .که رادیات آب هم جوش بیاورد . و اصطلاح باد شرجی به شما بزند اول فصل گرما . به صورت اصولی و مرتب رادیات کولر توسط کارواش شسته شود . حتماً تمام خانه ها باید تمیز باشد باز هم می‌گویم .به تمیز بودن کندانسور کولر خودرو اهمیت بسیاری بدهید.

 

مشکلات کمپرسور کولر خودرو

مشکلات کمپرسور کولر خودرو

 وجود یک سیستم سالم در کولر خودرو همه بستگی به پمپاژ کمپرسور دارد. سرد سازی کولر خودرو بستگی به کمپرسور دارد کمپرسور چه .نوع پمپاژ ای دارد و البته رانندگان باید به سرویس کمپرسور اهمیت بدهند. یکی از مهمترین کار در انجام سرویس کمپرسور روغن کمپرسور می باشد .من دیدم که مشتری به دلیل رعایت نکردن همین موضوع باعث از بین بردن .کمپرسور خود شده حداقل هر دو سال یکبار نسبت. به روغن کاری کمپرسور و چک کردن کارکرد کمپرسور به مجموعه خدماتی ما مراجعه فرمایید.راهکار تقویت سرمای کولر خودرو

 

 تشکر که با ما همراه بودید تام مطلبی بعد خدانگهدار

instagram

برای دیدن مطالب بیشتر می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

کارت ویزیت جهت ارتباط با ما 
برای مسیر یابی روی کارت ویزیت کلیک کنید
3.3 10 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش برخورداری
آرش برخورداری
1 سال قبل

خیخی عزیزم الان بایدراهکاربخاری رومیگفتی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

ورود کاربری

ثبت نام