logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شستشوی مدار کولر خودرو

شستشوی مدار کولر خودرو

 

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که نیاز به شستشوی مدار کولر خودرو داشته باشید . در این بخش قصد دارم درباره شستشوی مدار خود رو خدمت شما توضیح بدم با ما همراه باشید.

 

چرا باید کولر خودرو را شستشو دهیم

وقتی صحبت از شستشوی کولر خودرو میشود این کلمه بسیار برای ما عجیب است. اما چرا پیش می آید که در کولر خودرو کمپرسور شما گیری پاچ می کنند .و ذرات و براده داخل مدار شما می شود . و روغن سیاه برای همین نیاز داریم تمام لوله های رادیاتور کمپرسور را باز کنیم . و این ذرات را تمیز کنیم

با چه موادی مدار کولر خودرو را تمیز می‌کنیم

برای تمیز کردن مدار کولر خودرو نیاز به موادی به نام کلینر داریم . این مواد حلال می‌باشند و آتش‌زا هستند . باید کل کولر خودرو باز باشد سپس عمل شستشو را با دستگاه‌های خاص انجام دهیم .

شستشوی ازت

پس از انجام کلینر شویی باید شستشوی ازت  انجام دهیم . که بخارها و مواد مانده در لوله‌ها از بین برود که نه‌تنها باعث تمیز شدن می‌شود . سرمای کولر خودرو بهتر و کولر خودرو دقیقاً مثل روز اول می‌شود .

نکات مهم

اگر در مدار کولر خودرو براده پس داده باشد. و کثیفی و آلودگی داخل لوله ها باشد حتماً باید رادیاتور کولر تعویض گردد . زیرا تمام براده ها در رادیاتور کولر ذخیره می‌ماند و رادیاتور کولر قابلیت تمیز شدن را ندارد . درایر حتما تعویض شود شیر انبساط باید چک شود . و اگر اگر خراب باشد باید تعویض گردد

چگونه از این مشکل جلوگیری کنیم

برای جلوگیری از خرابی حتماً هر دو سال یکبار درایر چک شود . درایر در محفظه خود محکم باشد کولر خودرو هر یک سال یکبار در صورت نیاز سرویس گردد.

سخن آخر

یکی از مشکل‌ترین خرابی‌ها وجود ذرات و کثیفی داخل لوله‌هاست که باعث می‌گردد . تمام لوله‌ها و کمپرسورها حتی تعویض گردد . این مشکل را جدی بگیرید . و برای اینکه این مشکل دوباره تکرار نشود . حتماً تمام لوله‌ها از ذرات باید پارک گردد وگرنه هزینه‌ای که می‌کنید . هدفمند نیست و مشکل شمارا حل نخواهد کرد امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید .

1
لطفا بازخورد خود را اینجا بگذاریدx
نظرات شما برای ما مفید است .

.

instagram

برای دیدن مطالب بیشتر می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

کارت ویزیت جهت ارتباط با ما 
برای مسیر یابی روی کارت ویزیت کلیک کنید
2.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضوانی
رضوانی
1 سال قبل

کارشون خیلی خوب بود راضی بودم

مومنی
مومنی
1 سال قبل

به صورت تخصصی فقط کولر انجام میدن خوب بود

hadi
hadi
1 سال قبل

شستشوی ازت برای پژو چقدر تموم میشه ؟

Reza Keramati
Reza Keramati
8 روز قبل

بسیار عالی

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

ورود کاربری

ثبت نام