logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شارژ گاز کولر خودروهای هیبریدی

محیط زیست یکی از مهمترین وجه برای زندگی بشر روی کره زمین است . نسل های آینده ما این توقع را از ما دارند به نحو احسنت از محیط زیست حفاظت کنیم . و آنها را به نسل های بعدی تحویل دهیم . در صنعت خودرو سالهاست شرکت ها تلاش کرده اند . تا آلایندگی ها و آلودگی هایی که خودروها به وجود می آورند . را کمتر و کمتر کنند اما موضوعی که قرار است به آن اشاره کنیم شارژ گاز کولر خودروهای هیبریدی می باشد.

 

 نسل جدید خودروهای برقی
نسل جدید خودروهای برقی

 نسل جدید خودروهای برقی

 خودروهای برقی از سال ۲۰۱۸ داخل ایران شد . این خودروها با آلایندگی کمتر و همینطور صرف انرژی کمتر نسبت به خودروهای سوخت فسیلی ایده عالی برای خرید بودند . این خودروها از تکنولوژی خاصی دارند

 گاز های قدیمی و گاز r۱۲
گاز های قدیمی و گاز r۱۲

 گاز های قدیمی و گاز r۱۲

  در بین سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۸ گاز r۱۲ بر روی خودروهای قدیمی استفاده میشد . که متاسفانه این گاز ضرر بسیار زیادی را برای لایه اوزون داشت . و حتی لایه اوزون آسیب زد سازمان محیط زیست بلافاصله بعد از تحقیق درباره این گاز گاز r۱۲ را ممنوع کرد . و فرمول جدید را برای کولر خودرو ها استفاده کرد .

 

درباره گاز r۱۳۴a
درباره گاز r۱۳۴a

درباره گاز r۱۳۴a

پس از گاز r۱۲ فرمول گاز r۱۳۴a در تمامی ماشین ها تعویض شد . و تمام خودروها و خودروهای امروزی گاز r۱۳۴ استفاده میکنند . این گاز نسبت به هوا سنگین تر است . و به لایه اوزون آسیبی نمی رساند اما با این حال این گاز هنگامی که به شعله آتش برخورد می کند . حس خفگی به انسان دست می دهد و همینطور برای ریه های انسان مضر است . اما از نظر آسیب لایه اوزون این گاز بی ضرر است . و آمارهای پایین درباره آسیب به این گاز گزارش کردند .

خودروهای هیبریدی و گاز ۱۲۳۴
خودروهای هیبریدی و گاز ۱۲۳۴

 خودروهای هیبریدی و گاز ۱۲۳۴ yf

 با ورود خودروهای هیبریدی به ایران تحقیق روی کولر خودرو مشخص شد . که نوع گاز این خودرو گاز ۱۲۳۴ yf می باشد. که حتی کوپلینگ های آنهم با گازهای ۱۳۴ می کرد . این فرمول از گاز با بهینه تر شدن و بی ضرر بودن برای محیط زیست توانست جایی در خودروهای هیبریدی برای خود باز کند . گاز های ۱۲۳۴ با فرمول های خاص خود سرمایه بهینه تر و البته بی ضرر برای محیط زیست دارند .

شارژ گاز کولر خودروهای هیبریدی

 خدمات شارژ گاز خودروهای هیبریدی
خدمات شارژ گاز خودروهای هیبریدی

 خدمات شارژ گاز خودروهای هیبریدی

 شارژ کولر اتومبیل گندمی با سالها تجربه در زمی . خدمات فراوانی را در زمین های شارژ کولر خودرو ها و همچنین شارژ کولر خودرو های هیبریدی به مشتریان ارائه دهد . جهت انجام خدمات کولر های هیبریدی با ما در تماس باشید .

 

instagram

برای دیدن مطالب بیشتر می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

کارت ویزیت جهت ارتباط با ما 
برای مسیر یابی روی کارت ویزیت کلیک کنید
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

ورود کاربری

ثبت نام