logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

درباره شارژ کولر اتومبیل چه میدانیم ؟

درباره شارژ کولر اتومبیل چه میدانیم ؟  حرفه تعمیر کولر خودرو

در روزهای گرم تابستان درباره شارژ کولر اتومبیل چه میدانیم ؟ هنگامی که کولر خودروی ما خراب می شود. نیاز داریم کولر خودرو خود را تعمیر کنیم .اما سوال اصلی اینجاست درباره شارژ کولرخودرو چه میدانیم ؟ . برای اینکه بتوانیم به کمک آن را پیدا کنیم باید اطلاعات حداقل جزئی در این باره داشته باشیم.به طور خلاصه در همین سطر اول به شما توضیح می دهم. چون گاهی اوقات پیش می آید که متن های طولانی را وقتش را نداریم که مطالعه کنیم . یا حوصله اش راحدوداً در سال ۱۳۴۰ در ایران با وارد شدن خودروهای آمریکایی و کولر دار شدن . خودرو ها در سطح جهان این حرفه به ایران منتقل شد و بعداً با تکامل خودروها اکنون . در سراسر شهر می بینیم این خدمات ارائه می گردد . و این رسته جزو کار باطری سازان می باشد برای  دانستن جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید .

 حرفه تعمیر کولر خودرو
حرفه تعمیر کولر خودرو

درباره شارژ کولر اتومبیل چه میدانیم ؟

 با وارد شدن ماشین های آمریکایی به ایران مانند . کادیلاک اولین خودروهایی که دارای کولر بودند در ایران حرکت کردند . و در آن زمان کولر داشتن . یک خودرو اوج پیشرفت  ۱ خودرو بود اما در آن زمان حرفه تعمیر کولر خودرو را نمایندگی ها بیشتر انجام می دادند . اما با گذشت زمان و تولید شدن بیشتر خودروها. و بالا رفتن علم و تکنولوژی در سطح شهر این حرفه به وفور یافت می شود.

درباره شارژ کولر خودرو چه میدانیم ؟

 

 برای تعمیر کولر اتومبیل به چه صنفی مراجعه کنیم
حرفه تعمیر کولر خودرو

شارژ کولر اتومبیل کجا مراجعه کنیم ؟

 درباره این مطلب بحث های زیادی با مکانیک ها و باطری سازان در گذشته وجود داشت. و اتحادیه ها جلسات بسیاری را در این باره گذاشتند . و بالاخره رای به این داده شد که کار کولر خودرو کار باطری سازان است و البته برای انجام دادن. این کار اشخاص و تکنسین های فنی باید آموزش هایی در این باره دیده باشند . تا بتوانند کار تعمیرات و تشخیص ایراد را به نحو احسنت انجام بدهند .

در این اصویر فرد تعمیر کار مشغول سریس خودرو با گیج دیجیتال است
در این اصویر فرد تعمیر کار مشغول سریس خودرو با گیج دیجیتال است

 وظایف و حیطه کاری شغل کولر خودرو چیست

 همانطور که به شما توضیح دادم فردی که در صنف کولر خودرو فعالیت می کند . و وظایف را بر عهده دارد شارژ کولر خودرو با دستگاه تعمیر کمپرسور خودرو . پرس شیلنگ خودرو تشخیص نشت یابی مجموعه کولر اتومبیل جوشکاری کندانسور . و لوله های آلومینیومی تزریق مکمل های خاص برای کارکرد بهتر مجموعه کولر خودرو با دستگاه .

افراد غیر حرفه ای
افراد غیر حرفه ای

 سرویس کولر خودرو توسط افراد غیر حرفه ای

 متاسفانه برخی افراد سودجو برای سود بردن . از این صنف و از این شغل بدون دانش فنی دست انجام دادن این کار میکند . دوستان این را همیشه به یاد داشته باشید هنگامی که یک کولر خودرو ایراد دارد و مشتری در اظهاراتش میگوید. کولر خودروی من مثلاً بعد از یک هفته خالی میکند . اما تعمیرکار آن را تعمیر می کند. و بعد از یک هفته دوباره نشتی به وجود می آید . تعمیرکار یا هزینه مشتری را باید برگرداند . یا باید ایراد کار را بگیرد. بدون اینکه هزینه ای از  مشتری بگیرد یا برای مثال اگر قطعه ای تعمیری در جای مشخص انجام شود . و آن در مدت مشخص گارانتی که توسط تعمیرکار تعیین می گردد. خراب گردد باید توسط تعمیرکار تعویض گردد .درباره شارژ کولر خودرو چه میدانیم ؟

 

 انتظارات عجیب برخی از مشتریان
انتظارات عجیب برخی از مشتریان

انتظارات عجیب برخی از مشتریان 

 سالها هست در این کار مشغول به فعالیت هستم متاسفانه برخی اوقات ادعا ها و حرفهای عجیبی را از برخی از مشتریان می شنوم . برای مثال برای خودروی جوشکاری کندانسور انجام داده بودم پس از گذشت یک ماه مشتری دوباره برگشته و از من شکایت دارد .  فردی پس از سه سال به بنده مراجعه کرده و می گوید کولری که شما شارژ کردیم دوباره نشت داده . فکرشو بکنید بعد از سه سال دوستان! قطعاتی که ما تعویض می کنیم تا مدت مشخصی گارانتی دارد اما این قطعات را ما تولید نمی کنیم . فقط اپراتور تعویض هستیم و با تعویض یک قطعه انتظار این را نداشته باشید . که کل مجموعه کولر خودرو جاودانه شود و نو شود.درباره شارژ کولر ماشین چه میدانیم ؟ متاسفانه برخی افراد این انتظار را دارند که ما با صبوری به آنها کار را توضیح می دهیم .

درباره شارژ کولر خودرو چه میدانیم ؟

 اجناس متفرقه در کولر خودرو 
اجناس متفرقه در کولر خودرو

 اجناس متفرقه در کولر خودرو 

متاسفانه اجناس متفرقه در کولر خودرو به وفور در بازار یافت می شود . از کندانسور گرفته تا شیر انبساط از گاز کولر گرفته لوله های بی کیفیت و گاه آن دیده شده  . که  آن قطعات حتی می‌تواند به تعمیرکار و صاحب خودرو آسیب وارد بکند . برای مثال رادیات کولر یا همان کندانسور از قطر و استاندارد خاصی باید برای ساخت آلیاژ آن استفاده شود . متاسفانه یک شرکت ایرانی که نمی خواهم اسم آن را بیارم رادیات های کولر بی کیفیت تولید میکند نمونه‌های داشتیم . که تعمیرکار این رادیاتور نصب کرده و پس از تحت فشار گذاشتن سیستم رادیات ترکیده و تکه های آن باعث شده به دست تعمیرکار صدمه  بزند . پس فراموش نکنید حتماً قطعات را مرغوب و با کیفیت انتخاب کنید .

درباره شارژ کولر اتومبیل چه میدانیم ؟

مجموعه شارژ کولر اتومبیل گندمی با سال ها تجربه در زمینه کولر خودرو و توانسته خدمات ارزنده ای را به مشتریان عزیز عرضه کند . شما میتوانید جهت تهیه جنس با کیفیت خدمات کولر خودرو با مشاوره فرمایید تشکر از شما که این مطلب را دنبال کردید . و دوستانی که این مطلب را مطالعه کردند برای بالا بردن سطح اطلاعات و علم این مقاله نظرات فراموش نشود .

instagram

برای دیدن مطالب بیشتر می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

کارت ویزیت جهت ارتباط با ما 
برای مسیر یابی روی کارت ویزیت کلیک کنید
2.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

ورود کاربری

ثبت نام