logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین گاز برای کولر خودرو

همیشه ما برای انجام دادن کاری دنبال بهترین آن هستیم . به خصوص اگر آن شارژ کولر اتومبیل باشد در این مطلب  درباره بهترین گاز برای کولر خودرو توضیح میدم . در ادامه با ما همراه باشید .

 

انواع گازها و برندها کولر خودرو

در کولر  خودرو برند های مختلفی استفاده می‌شود . اما عموما گازی که برای خودروها استفاده میکنیم . گاز r۱۳۴a میباشد انواع و اقسام برند ها را دارد و میان این همه برندها گاهی اوقات سردرگم میشویم . که به راستی کدام یک بهتر است .

 

گازی که قصد داریم به شما معرفی کنیم

و ما بریم سر اصل مطلب گازی که امروز قصد داریم به شما معرفی کنیم گاز r۱۳۴a شرکت مطرح هانیبال آمریکا می باشد . شرکت honeywell شرکت مطرح در زمینه تولید گازهای سرمازا می باشد این شرکت آمریکایی تمام استانداردها و پارامترهای موجود برای یک محصول نهایی را برای شما به ارمغان می آورد . من در طول تعمیراتی که برای ماشین داشتم گازهای گوناگونی استفاده کردم .اما به جرات میتونم بهتون بگم این گاز سرمای فوق العاده و عالی دارد عدم رطوبت در سرمادهی این محصول باعث شده . که یک سرمای خشک و مطلوب را در ماشین خود تجربه کنید .

 

 مراحل شارژ گاز کولر خودرو
مراحل شارژ گاز کولر خودرو

 مراحل شارژ گاز کولر خودرو

خوب بریم سر اصل مطلب اول از همه باید سیستم چک شود . کارکرد کمپرسور عدم نشتی سیستم تمیزی اپراتور و کندانسور و عملکرد پمپاژ و دهش کمپرسور .

 

 شستشوی سیستم با گاز ازت
شستشوی سیستم با گاز ازت

 شستشوی سیستم با گاز ازت

برای یکپارچه شدن و انسجام بهتر گاز باید حتماً قبل از شارژ با گاز ازت سیستم را بشوییم . گاز ازت باعث می شود تمام تبخیر های حاصله از گاز قبلی که در خودروها است . از بین برود و وکیوم کولر خودرو ما کیفیت بهتر و عالی ترین داشته باشد .

مقدار گاز مورد نیاز برای کولر خودرو
مقدار گاز مورد نیاز برای کولر خودرو

مقدار گاز مورد نیاز برای کولر خودرو

وقتی صحبت از مقدار گاز کولر خودرو می شود. به نکته مهمی اشاره می شود دقیق بودن گاز یکی از مهمترین مورد برای سرمایه کولر اتومبیل می باشد .به فرض مثال خودروی ۴۰۰ گرم گاز میگیرد ۴۰۰ گرم در آن خودرو نقطه اوج سرماست .اگر شما ۴۰۰ گرم را حتی یک گرم اضافه کنید. و یک گرم کم کنید این نقطه اوج به هم میریزد دقیق بودن گاز مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کننند اگر گازی بیشتر داخل سیستم وارد بکنیم باعث خنک شدن بیشتر می شود. اما این کاملا غلط است و باعث گرم شدن سیستم کولر خودرو و گاهی اوقات آسیب رساندن به آن می شود.

 

سخن آخر

دوستان همیشه به این مورد توجه داشته باشید. هر ماه یک دفعه حداقل ۵ دقیقه کولر خودرو را روشن کنید .روشن شدن کولر خودرو در چهار فصل باعث می شود .کولر خودرو شما عمر مفید تری داشته باشد و گاز در جریان باشد و اورینگ ها و نمد های کمپرسور خشک نشود نکته بسیار مهم است این را فراموش نکنید .

بهترین گاز برای کولر خودرو

instagram

برای دیدن مطالب بیشتر می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

کارت ویزیت جهت ارتباط با ما 
برای مسیر یابی روی کارت ویزیت کلیک کنید
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

ورود کاربری

ثبت نام