logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اورینگ کولر خودرو

از چه اورینگی در کولر اتومبیل استفاده کنیم

اورینگ ها ویژگی های بسیاری دارند. و در کولر خودرو نقش بسیار مهمی را برای آب بندی مجموعه کولر خودرو بازی می کند. اما به آن نگاه ساده می شود آن ها در رنگ اندازه و نوع های مختلف هستند. که باید درباره آن شناخت کافی داشته باشیم در این مطلب قصد دارم درباره اورینگ کولر ماشین به شما توضیحاتی بدهم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

 اورینگ ها و استفاده آن در کولر ماشین
اورینگ ها و استفاده آن در کولر ماشین

 اورینگ ها و استفاده آن در کولر ماشین

 همانطور که میدانید در قسمت های خودرو لوله های رفت و برگشت که اتصال به کمپرسور دارند. متصل شده برای راحتی تعویض و سهولت تعمیر لوله ها چند تکه شدن. اما این تکه ها با چه چیزی متصل شده اند و آب بندی معلوم اورینگ ها اورینگ ها اینجا نقش اساسی را بازی میکند. و باعث می شوند اتصالات بدون نشت به هم متصل شود. از کمپرسور گرفته تا شیر انبساط و حتی درایر ادغام شده. رادیاتور کولر همه با همه متکی به این که هستند.

 

از چه اورینگی در کولر اتومبیل استفاده کنیم
از چه اورینگی در کولر اتومبیل استفاده کنیم

از چه اورینگی در کولر اتومبیل استفاده کنیم

  اورینگ ها طیف گسترده‌ای دارد. از رنگ آنها بگیر تانو و جنس آن ها اما گذشته از رنگ های آن اورینگ ها در دو نوع تولید می شود. اورینگ های سیلیکونی و وایتون در کولر ماشین استفاده میگردد. اورینگ وایتون هست این نوع اورینگ قابلیت بالاترین نسبت به اورینگهای سیلیکونی دارد. و نسبت به اورینگ های سیلیکونی محکم تر است. و همین باعث می شود پایداری اورینگ های ما در مقابل با فشار سیستم بهتر عمل کند.

اورینگ کولر ماشین

 

 سایزها و اندازه اورینگ کولر اتومیبل

 اورینگ ها سایزهای مختلفی دارد. که هر کدام از آنها برای یک قسمت کاربرد دارد. شما برای اندازه گیری یک ارینگ باید وسیله‌ای به نام کولیس داشته باشید. و ما میرسیم به اندازه گیری آن مثلاً اتصال درایر پژو ۴۰۵ شماره اورینگ آن ۲ میلیمتر در قطر یک و نیم میلیمتر می باشد. شما برای اندازه گیری آن بیرون اورینگ را با کولیس اندازه بکنید. و قطر آن هم اندازه بکنید. این مقیاس سنجش سایز و اندازه اورینگ های کولر  است.

 ممنون که در این بخش با ما همراه بودید. برای درک بهتر این مطلب برای شما یک ویدیو گذاشتیم امیدوارم مفید واقع بشه. نظرات و پیشنهادات شما به ما روحیه میده. از منتظر شنیدن آنها هستیم با تشکر. 

ویدیو آموزشی اورینگ کولر خودرو

 

instagram

برای دیدن مطالب بیشتر می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

کارت ویزیت جهت ارتباط با ما 
برای مسیر یابی روی کارت ویزیت کلیک کنید
3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

ورود کاربری

ثبت نام