logo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

میزان شارژ کولر خودرو

نشانه‌های کمبود گاز در سیستم کولر خودرو

برای میزان شارژ کولر خودرو از وسیله‌ای به نام گیج منیفولد استفاده می‌کنیم . که بتوانیم فشار داخل کولر خودرو را چک بکنیم و کم‌وزیاد بودن آن اطلاع داشته باشیم .

 

خطرات اندازه‌گیری غیراستاندارد
خطرات اندازه‌گیری غیراستاندارد

خطرات اندازه‌گیری غیراستاندارد

  متأسفانه برخی از مشتریان به بنده مراجعه می‌کنند . و می‌گویند خودروی من گاز دارد آزش می‌پرسم چه جوری متوجه شدید که گاز دارد . می گن باکلید روی سوزن کولر زدن یه صدایی داد پس حتماً گازدار  

و من هم با کلی توضیح بهشون میگم . که شانس آوردید چون این کار شما می‌توانست فاجعه آفرین باشِ در ادامه میگم چرا .

 سوختگی با گازهای فریونی
سوختگی سرد

 سوختگی با گازهای فریونی

 وقتی صحبت از سوختگی می‌شود . همه ما فکر می‌کنیم طرف با حرارت بالا سوخته اما با سرما هم سوختگی ایجاد می‌شود . گازهای فر یونی تحت‌فشار مایع هستند و به‌راحتی هنگامی‌که این مایع روی دست می‌ریزد . می‌تواند ایجاد سوختگی کند  . .به دلیل تبخیر بالا و جذب رطوبت سوختگی‌ها حتی از سوختگی‌های حرارتی هم بالاتر است . شما می‌توانید با هزینه اندک از داشتن شارژ گاز خودروی خود اطلاع پیدا کنید . پس از اصلاً از این روش استفاده نکنید .

گیج  منیفولد

گیج  منیفولد

 گیج‌های منیفولد دارای دو درجه هست . یک درجه به رنگ آبی و یک درجه به رنگ قرمز ز که هرکدام فشار ضعیف و قوی سیستم را چک می‌کند  . درجه آبی‌رنگ تبخیر گاز این برگشت سیستم را چک می‌کند و گیج قرمزرنگ گاز متراکم مایع را چک می‌کند . برای چک کردن اصولی سیستم حتماً درجه قرمز هم باید متصل گردد . زیرا درجه قرمز عیب‌های سیستم و کارکرد فن و فشار مناسب سیستم را به ما نشان می‌دهد خیلی مهم است .

 

نشانه‌های کمبود گاز در سیستم کولر خودرو
نشانه‌های کمبود گاز در سیستم کولر خودرو

نشانه‌های کمبود گاز در سیستم کولر خودرو 

هنگامی‌که سوار خودرو می‌شوید . یک‌طرف اتاقک سرما دارد و طرف دیگر باد ملایم دارد . وجود صدا در زیر داشبورد خصوصاً در خودروهای ۲۰۶ صدایی مانند شیر آب و درآور نداشتن کیفیت سرما چنانچه این مشکلات را داشتید  . حتماً به یک تعمیرکار مراجعه فرمایید .

 

 

instagram

برای دیدن مطالب بیشتر می توانید در صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

کارت ویزیت جهت ارتباط با ما 
برای مسیر یابی روی کارت ویزیت کلیک کنید
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

ورود کاربری

ثبت نام